2009-11-29

Kompisar i Eksjö


I helgen bestämde Jag, Sofia och Jesper oss för att åka och hälsa kompisar i Eksjö. På vägen ner till Eksjö passerade vi förstås Jönköping och då blir man givetsvis tvungen att ta ett besök på IKEA och A6. Jag behövde en hylla till mina bokföringspärmar och eftersom det ett begränsat utrymme på mitt kontor i huset får jag tänka två gånger så att hyllan får plats. Jag hade hittat en i katalogen och sedan blir det givetvis lite annat smått och gott. Efter IKEA tittade vi Mathilda som spelade handbollsmatch i Idrottens hus mot Cyrus. Efter matchen åkte vi till Eksjö och åt lite kvällssupé med familjen Rejler. Kräfter, ost och lite gott vin smakade ypperligt framåt kvällskvisten. Sedan blev det prat med Martin som är en gammal ungdomsvän från Skövde. Alltid finns det något att diskutera. Sent blev det (för mig i alla fall).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar