2009-12-13

Tillbaka igen



Nu är jag tillbaka igen. Sofia har haft ett influensavirus med inslag av krupphosta. Förra helgen var hon på akuten och fick kortison(?). Hon fick även med sig betapred och ta vid behov. Jag själv har varit slö men ändå inte sjuk. Det är mest det som har gjort att jag inte har kommit med några inlägg på bloggen. Idag har jag haft fullt med Sofia och Jesper som har varit hos mig i helgen. Igår var det handboll och Sofias lag var med i Newbodycup steg 3. De vann först mot Alingsås och sedan mötte de Aranäs. Aranäs mötte de i somras och var helt chanslösa då de möttes. Igår vann de och de gjorde en bragdmatch. Oj vad kul det var. Sofia var med som reservmålvakt med anledning av att hon inte har kunnat träna. Hon stod halva sista matchen mot Kärra. Tack vare att de vann 2 matcher gick de vidare till steg 4.


Idag har vi i stort sett handlat färdigt julklapparna och när vi kom hem från stan gjorde vi knäck och skrev julkort. Vad roligt det är när saker och ting blir gjorda som man känner att man bör göra. Över 150 knäckar blev det, så det blir nog till att dela med sig av det goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar